تنهایی...

عاقبت عشق و دلدادگی...

یک نصیحت...دل مسپار ...اگه سپردی، جنس گرفته شده پس داده نخواهد شد !!!

تنهایی...

می خواهم از تو بنویسم..

اینبار متفاوت تر از همیشه

می خوام احساسمو نقاشی کنم..

تو اونقد زیبایی که توانایی کشیدنتو ندارم..

تو رو بهترین نقاش کشیده من فقط میگم..

خدایا چه هنرمندانه آفریدیش و چه مهربانانه بهش احساس دادی..

خدایا به عظمتت قسم که حفظش کن و رحمت قسم که شادش نگه دار

دل ما رو به دیدار هم زیر سایه خودت شاد گردان

آمــیـــــــــــــــــــــن

 



نظرات شما عزیزان:

عشق شیشه ای
ساعت0:23---29 دی 1393
سلام داداش امیر وب زیبای داری به وب منم سر بزنید ونظر بدید لینکی
پاسخ: چشم حتما مرسی منم لینکت می کنم


فاطمه
ساعت17:52---28 دی 1393
سلام.آدرس وبم رو تغییر دادم.لطفا تو لینکات تغییرش بده.
اول نسل طرح بود
الان شده
ღღღ Y.A.S ღღღ


رزسرخ
ساعت13:32---17 دی 1393
نگران نباش برو

من تنها نیستم

تنهایی هست ، دلتنگی هم قول آمدن داده

غروب هم هست

من می میرم ، تو برو نگران من نباش

مرسی داداش امیر که بهم سرزدی
پاسخ: فدات اجی وظیفه بود منم ات ممنونم


رزسرخ
ساعت13:31---17 دی 1393
نگران نباش برو

من تنها نیستم

تنهایی هست ، دلتنگی هم قول آمدن داده

غروب هم هست

من می میرم ، تو برو نگران من نباش

مرسی داداش امیر که بهم سرزدی@} ;-


دختر تنها
ساعت10:36---17 دی 1393
سلام برادر عزززیزم خوبی ممنون ک پیدایی برا نیست یادمان نکی و کوره بوده؟؟

دوووست دارم موفق باشی
پاسخ: ببخش اگر کوتاهی کردم شرمنده


Arezou
ساعت18:02---15 دی 1393
امیر تو اصن میای وبت؟؟؟؟؟؟؟؟
نظراییو که برات میذارمو میخونیشون؟
اصن برات اهمیت داره؟


لیلی
ساعت0:04---14 دی 1393
امیییییر اصلا میایی وبت؟؟

لیلی
ساعت23:56---13 دی 1393
امیر تو چت وب نحرف گوشیم بالا نمیاره برام نظر بزار

لیلی
ساعت23:52---13 دی 1393
امیر چرا گوشیم چت رو بالا نمیاره؟؟لیلی چت روم مشکل داره ببینم درست می شه بهت خبر می دم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 12 دی 1393برچسب:, ساعت 15:57 توسط امیر |