عشق

عاقبت عشق و دلدادگی...

یک نصیحت...دل مسپار ...اگه سپردی، جنس گرفته شده پس داده نخواهد شد !!!

عشق

فکر می کردم عشق یعنی کنار هم بودن با تمام وجود...

اما  زمانه یادم داد ...

عشق یعنی ماندن با تمام وجود پای ذره ذره فنا شدنت..

عشق یعنی ماندن بعد رفتنش، کنار تمام خاطراتش ...

عشق یعنی ماندن کنار حسرت نبودنش ...

عشق یعنی همزاد غم شدن...

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

یسنا
ساعت14:21---4 دی 1393
داداش چون من وب ندارم امشب ساعت 10 اینا میام چت روم تا باهات حرف بزنم

پاسخ: ]چشم اجی در خدمتم


دلارام
ساعت21:37---23 آذر 1393
واقعا همین طوره ......

مریم
ساعت3:02---22 آذر 1393
عشق زمانی معنی پیدا میکنه که برای رسیدن بهش تلاش کنی اگه نرسیدی براش آرزوی خوشبختی کنی - بدترین عشق نوع یکطرفشه که مهربونی میکنی مهربونی میکنی و باز هم مهربونی ... وقتی میبینی هیچ عکس العملی نیست یواش یواش میای عقب گریه میکنی چون دلت برای خودت میسوزه (این از دید یه دختر مثل من)
پاسخ: خیلی ممنون که به وبم سر زدی، و منم با نظرت کاملا موافقم


شیدا
ساعت14:19---17 آذر 1393

خدایا…منونگاه کن…ن اینجوری ن…حالااونو نگاه کن…میبینی چقدربهم میایم…خب حالابگوچطور دلت اومد مارو ازهم"جدا"
کردی…

 

پاسخ

خدا بهتر می دونه، شاید از هم جدامون می کنه که مار و متوجه خودش کنه...اخه خدا خیلی غیرتیه دوس نداره کسی جاشو تو دلمون بگیره



دختر تنها
ساعت12:17---13 آذر 1393
سلام بهترین برادر دنیا خیلی دلم هواتو کرده چرا نمیای خیلی دلتنگتم دووووووووست دارم داداشی گلم

دختر تنها
ساعت19:50---12 آذر 1393
سلام عزیزم خوبی داداشی


کجایی؟کم پیدایی


دختر تنها
ساعت18:23---11 آذر 1393
اگه هستی الان بیا نمیتونم ساعت هفت بیام برادری

دختر تنها
ساعت17:55---11 آذر 1393
سلام ممنونم برادری زنده باشی خیلی دلم گرفته ...

Arezou
ساعت15:57---11 آذر 1393
حرف نداری امیر وبت عالیه عزیزم
خسته نباشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 11 آذر 1393برچسب:احساسی, غمگین, عاشقانه,دلنوشته,جدایی, ساعت 1:46 توسط امیر |